I'm a tough cookie.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu I'm a tough cookie.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu

I'm a tough cookie..

Blijf op de hoogte en volg Naomi

03 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello strangers,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes en berichtjes die ik de afgelopen tijd heb gehad. Waardeer ik heel erg!
Ik merkte dat ik het lastig vond dat mensen wisten dat ik het pittig had. Toch een beetje trots om toe te geven ofzo.

Ik voel me alweer een stuk beter dan de afgelopen weken. Had even een volledige breakdown nodig om er weer uit te komen. Het begon eigenlijk toen ik de 8 maanden gehad had. Opeens leken die laatste 4 maanden als een soort Mount Everest op me af te komen. Een jaar is echt een lange tijd, en dat begin ik gewoon te voelen.
Maar we zitten alweer in juni en dat is ook wel een beetje eng. Voor ik het weet is dit allemaal over en zit ik weer op Flakkee. Dan zeg ik gedag tegen al die geweldige mensen die ik heb mogen leren kennen. Dan moet ik weer een uur in een bus zitten om een nieuwe broek te kopen. Dan moet ik afkicken van mijn Starbucks.

Het is moeilijk om je een heel jaar nergens thuis te voelen. Maar het heeft me zoveel sterker gemaakt. Ik had deze ervaring voor geen goud willen missen.

Nog 11 weken. 11 weken waarin ik ga genieten van het leven hier in Londen. Waar ik zoveel mogelijk tijd ga doorbrengen met de mensen die een belangrijk deel van mijn leven zijn geworden.

Ik mis jullie.
But don't worry about me guys, I am a tough cookie to crack..

  • 03 Juni 2015 - 11:22

    Charlotte:

    Thats it girl, dance these 11 weeks away! Love u!

  • 03 Juni 2015 - 11:32

    Mama :

    Lieverd,
    we zijn zo ongelooflijk trots op je!
    Een bikkelharde ben je ,een kanjer en een mooi mens.
    We gaan heerlijk aftellen naar 16 augustus .
    Hele dikke Jesushug
    mama

  • 03 Juni 2015 - 14:08

    Aukje Versteeg:

    Naomi je bent een kanjer, je zal zien dat de laatste 11weken voorbij vliegen. Hou je taai en wens je nog veel plezier de laatste weken.en lieve groet van je tante

  • 07 Juni 2015 - 21:11

    Mirjam Koning:

    Wat leuk om weer wat van je te horen Naomi! Ik hoop dat je nog een paar leuke laatste weken zal hebben in Engeland... Praat je al een beetje met een Brits accent? :P Groetjes Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

I'm a tough cookie..

18 November 2014

No place like home.

19 September 2014

The best has yet to come.

07 September 2014

Google maps is my best friend
Naomi

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1040
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: