Google maps is my best friend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu Google maps is my best friend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu

Google maps is my best friend

Blijf op de hoogte en volg Naomi

07 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En toen zat mijn eerste week er alweer op.

Het was een week van ups en downs. Ik besef me heel goed dat dit een kans is die ik nooit meer ga krijgen, en dat ik er van moet genieten zoveel ik kan. Toch heb ik ook wel moeite met het van huis weg zijn. En zijn er echt momenten geweest dat ik dacht dat het nooit zou gaan wennen. Dit zijn dingen waarvan ik weet dat ze erbij horen en dat ik er echt doorheen zal moeten. Gelukkig heb ik genoeg mensen die me aanmoedigen en me ervan kunnen overtuigen dat ik dit kan.

Afgelopen week was het vooral alles leren kennen. De weg naar school fietsen blijft nog steeds een uitdaging. Ik heb hem nu 4 keer alleen gefietst, en nam 4 keer een andere route. ( per ongeluk natuurlijk!)
Trouwens, niet alleen de weg naar school maar de weg vinden naar wat dan ook lukt me nog niet echt. Mijn richtingsgevoel heeft me volledig in de steek gelaten. Maar gelukkig hebben we google Maps, en dan nog heb ik soms aardige oude opaatjes nodig die me de weg wijzen naar het station! :)

Mijn takenlijst is niet echt uitgebreid. Ik moet de kinderen naar school brengen en om 3 uur weer ophalen. En daar tussen ben ik verantwoordelijk voor de was. En dat is het! De kinderen hebben naast school nog wel een vrij volle agenda met verschillende lessen en clubs, dus dat wordt nog spannend hoe ik dat allemaal ga organiseren! Volgende week begin ik zelf met een talencursus engels. Het is fijn om even 2 ochtenden in de week uit het huis te zijn. En het is een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen.

Mijn eerste weekend vrij heb ik uiteraard als toerist in Londen doorgebracht! Ik ben binnen 20 minuten in het centrum dus daar gaan we zeker gebruik van maken. Het is raar om daar rond te lopen met het idee dat dit jouw stad wordt. Dat je geen toerist meer bent, maar dat je er gewoon woont. Is geen vervelende gedachte moet ik zeggen.

Dit jaar wordt een groot avontuur. Daar ben ik al wel achter.
LET'S DO THIS.



  • 07 September 2014 - 23:19

    Sonja:

    Hey Naomi , dat ziet er al goed uit wat je schrijft, logisch dat het lastig is zo in het begin!
    Alles heeft zijn tijd nodig!
    Ben benieuwd naar je verhalen hier, leuk!
    Fijn ook dat je alleen tot nu toe de was doet heb je ook de tijd voor jezelf.
    Nou meis een hele fijne tijd en een dikke knuffel uit Den Bommel ! Xxxx

  • 08 September 2014 - 01:48

    Cees:

    Lekker hoor, zo'n avontuur. Kriebels bij alle nieuwe dingen. Het gevoel van overwinning wanneer je bekend terrein tegen komt. Straks het jezelf realiseren dat je dit allemaal alleen doet en dat jij je eigen manager bent.
    Want leven is het meervoud van lef.
    Head up and kick some a....

  • 08 September 2014 - 09:12

    Mama:

    lieve meid,
    wat goed je positiviteit in je verslagje terug te lezen.Tuurlijk ga jij dit doen met alles en iedereen die om je heen staat.Ik ben benieuwd naar je verhalen na je eerste schooldag maar dat doen we lekker even via skype .Kan ik je weer even zien. Goede week en dikke kus. xxx

  • 08 September 2014 - 09:36

    Rosalinda Cornelisse (jesse Veerle Indi):

    Hallo Naomi
    wat leuk om met jou avontuur mee te kunnen en mogen lezen
    ik vind het echt super stoer dat je aan je avontuur ben begonnen
    zou het zelf nooit gedurft hebben "vroeger"!

    Wens je veel plezier ,sterkte met het wennen en heel veel Zegen toe

    groet van Jesse Veerle Indi&Rosalinda

  • 08 September 2014 - 10:10

    Charlie:

    I'm proud of you girl! Leuk om je verhalen te lezen!

  • 08 September 2014 - 17:13

    Jolanda:

    Hey Naomi
    Wat leuk om op deze manier te weten wat je daar allemaal aan het doen bent. Ik vind dat je jezelf er super doorheen slaat. En al zoveel plannen gemaakt. Goed hoor!!
    Veel succes met je engelse cursus en hou ons op de hoogte. Groetjes uit de Langstraat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

I'm a tough cookie..

18 November 2014

No place like home.

19 September 2014

The best has yet to come.

07 September 2014

Google maps is my best friend
Naomi

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: