No place like home. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu No place like home. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu

No place like home.

Blijf op de hoogte en volg Naomi

18 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik werd erop gewezen dat mijn laaste blog alweer een hele tijd geleden was, dus dat er weer een nieuwe moest komen. Ik ben afgelopen maand al wel vaak begonnen maar heb hem nooit afgemaakt. Had eigenlijk niks leuks te vertellen.

Ik heb een zware maand achter de rug. Door een pittige oorontsteking en verschillende dingen die thuis in Nederland gebeurden zag ik het even niet meer zitten hier. Ik wilde naar huis...
Ineens twijfelde ik aan alles, of ik dit wel kon, of de kinderen me ooit nog aardig gingen vinden, of ik hier ooit gelukkig ging worden. Wat allemaal onzin was omdat ik afgelopen 2 maanden toch echt wel heb bewezen dat ik dit weldegenlijk aankon.

Gelukkig gaat het sinds 2 weken weer stukken beter. Ik kan nog steeds niet wachten om met kerst naar huis te gaan. Maar ik ben niet meer constant met thuis bezig. Afgelopen weekend is Charlotte hier geweest en dat heb ik echt even nodig gehad. Heerlijk om gewoon stil te kunnen zijn en dan weten dat het goed is.

Ik ben met Jack en Eva ook veel met Sinterklaas bezig natuurlijk. Ik oefen de liedjes overal! In het zwembad, bij de bushalte, op de fiets. Dat maakt dat ik toch wel vaak raar aangekeken wordt! Vooral omdat de kinderen voornamelijk mompelen en ik dus de enige ben die gehoord wordt! ;)
Mijn moeder had gedichtjes en een chocoladeletter opgestuurd voor de kindjes en mij, en toen ik vertelde dat zwarte piet ze in Hanna's schoen had gedaan vond Jack dat niet meer dan logisch, zwarte piet kon toch niet 3 uur met de boot heen en weer om ons een brief te geven!!

Uiteindelijk kom ik er wel, zoals mijn opaatje zei: " die slechte periode hebben we gehad, en nu lekker vooruit kijken. Je bent een sterke meid."


" Bad times make the good times look better. "

  • 18 November 2014 - 12:18

    Charles:

    Je bent een kanjer!

  • 18 November 2014 - 12:34

    Gerbert Kampers:

    Chin up!
    Jij kunt het! I know that for a fact.

  • 18 November 2014 - 13:33

    Janet:

    hey kanjer,
    Leuk weer wat van je te lezen, en heerlijk om je vriendin op bezoek te hebben gehad!
    Een prachtige uitspraak op het eind van je blog!
    Zo is het maar net, en alles doet medewerken ten goede.
    Geniet er lekker van en ik hoop je in de kerstvakantie te zien hè, afspraakie staat in de agenda!

    Liefs Janet

  • 18 November 2014 - 14:07

    Jolanda:

    Hey wuuffie, fijn om weer iets van je te "horen". Jammer dat je een vervelende tijd achter de rug hebt maar zoals een liedje gaat: always look on the bright side of life!! En zo te lezen ben je weer op de.goede weg.
    Dikke kus vanuit de langstraat

  • 18 November 2014 - 14:11

    Carola:

    Ha vrouwe!!
    Goed om te lezen! You can do it, sis!
    Over paar weekies kom je toch ook Neerlandse bodem weer bezoeken hoorde ik uit betrouwbare bron?! (gheheheh)
    Ik wens je heel veel goeds; geniet!!!!!
    Big kiss from holland x Carool

  • 18 November 2014 - 15:57

    Eline:

    Je bent een topper Naoom!
    Ik ben trots op wat je doet.

  • 18 November 2014 - 20:39

    Mama:

    Lieve schat,
    wat ben ik trots op je!
    Je bent echt een kanjer,ga dr maar aan staan!
    Heerlijk om weer even een krabbeltje van je te lezen.
    We gaan aftellen meid ,de weken vliegen dus voor je het weet ben je lekker thuis voor een paar weekjes en kun je jezelf knuffelend opladen ;)
    dikke kus mama

  • 18 November 2014 - 23:03

    Susan Versteeg:

    Lieve Naomi,

    Wat fijn te lezen dat het bezoek van Charlotte je goed heeft gedaan en dat je over je "dieptepunt" heen bent. Straks heerlijk nog meer bijtanken in Nederland ! Voor nu veel gezellige au-pair momenten gewenst enne...blijven zingen, hoor. Dikke kus, Suus

  • 18 November 2014 - 23:03

    Susan Versteeg:

    Lieve Naomi,

    Wat fijn te lezen dat het bezoek van Charlotte je goed heeft gedaan en dat je over je "dieptepunt" heen bent. Straks heerlijk nog meer bijtanken in Nederland ! Voor nu veel gezellige au-pair momenten gewenst enne...blijven zingen, hoor. Dikke kus, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

I'm a tough cookie..

18 November 2014

No place like home.

19 September 2014

The best has yet to come.

07 September 2014

Google maps is my best friend
Naomi

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: