The best has yet to come. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu The best has yet to come. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Naomi Koole - WaarBenJij.nu

The best has yet to come.

Blijf op de hoogte en volg Naomi

19 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

3 weken. 3 weken waarin alles nieuw was. 3 weken waarin ik aan mezelf bewezen heb dat ik sterker ben dan ik eigenlijk dacht. Het is niet makkelijk geweest. En zeker ook niet altijd leuk. Maar ik merk dat ik op een punt begin te komen waar ik begin te accepteren dat dit nu mijn leven is. Dat dit mijn huis is, dat dit mijn vrienden zijn. Dat vergelijken met thuis is totaal geen zin heeft. Dat ik langzaam begin te genieten van de stilte om me heen als ik de kinderen naar school heb gebracht.
Ik ben zelfs aan het genieten van school!! En iedereen die mij een beetje kent weet dat school nooit mijn grootste hobby is geweest. Ik zit met 2 Spaanse 2 Italiaanse een Griek en een Hongaar in de klas. Ze zijn , door hun belachelijke accent, amper te verstaan. Daardoor lijkt het alsof mijn Engels fantastisch is! :P

Het is grappig om te zien hoe snel je bepaalde gewoontes overneemt. Zo dacht ik in de 1e week nog dat ik compleet dood gereden zou worden zodra ik op de fiets stapte. Nu vraag ik me vaak af hoe het ookalweer was om rechts te rijden!

De kinderen zijn op zijn zachtst gezegd een uitdaging. Eva (5) heeft een sterk karakter en begint zodra ze het ergens niet helemaal mee eens is heel hard en heel hoog tegen me te praten. ( zo snel dat ik niet eens kan verstaan wat ze zegt.) Jack (8) vergeet regelmatig dat ik de volwassene ben en hij het kind. Het liefst zou hij de hele dag achter me aan lopen om me te controleren en instructies te geven. Daarbij vindt hij dat ,omdat hij ouder is, hij het recht heeft om Eva aan te sturen. Wat Eva natuurlijk niet accepteerd. Hierdoor kunnen ze niet in 1 ruimte zijn zonder elkaar de hersens in te slaan. En is het aan mij de schone taak om het gezellig te houden! :)

Ik geloof dat ik over het moeilijkste punt heen ben, en dat het vanaf hier alleen maar leuker wordt..



  • 19 September 2014 - 15:31

    Sonja:

    Lieve Naomi,

    Wat een mooi verhaal van een jonge vrouw die stevig in haar schoenen staat! Knap hoor! Uit zo'n gezellig druk gezin als het jouwe nu in het diepe in het buitenland! Petje af!
    Heb zomaar het idee dat het jou wel gaat lukken met deze kids, stel dat het poeslieve kids waren zonder uitdaging, dan was je heel snel " bored" ;)
    Leuk dat je hier steeds verteld hoe het gaat kunnen we allemaal mee genieten!
    Nou meid zet hem op en geniet!
    Liefs uit Den Bommel XXxx

  • 19 September 2014 - 15:59

    Carla R:

    Naomi,
    Leuk om je belevenissen te lezen kanjer!
    Een mooi leerzaam jaar voor jou, be blessed!
    Groetjes uit Sommelsdijk

  • 19 September 2014 - 16:07

    Jolanda:

    Hey Naomi, leuk om weer iets van je te lezen. Super dat je op deze manier ons iets van je dagelijkse dingen verteld. Leuk hoor. Groetjes uit de langstraat

  • 19 September 2014 - 18:22

    Mama:

    Leuk om ook even wat van je te lezen (ik ben zo blij met skype!). Ik hoor je praten, geweldig!
    Uitdagingen in je leven maken je alleen maar sterker en mooier meid, het gaat helemaal goed komen daar in Beckenham.
    Leuk de foto's op facebook :) Ik kon zien dat jullie lol hadden.
    Nou meid, we speken elkaar gauw weer,
    dikke kus en knuf van ons allemaal
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

I'm a tough cookie..

18 November 2014

No place like home.

19 September 2014

The best has yet to come.

07 September 2014

Google maps is my best friend
Naomi

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 3157

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: